Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja danych
Deklaracja dostępności
Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Słupcy
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla PIW Słupca jest realizacją obowiązku wynikającego z art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz. U. 2019r. poz. 1696.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Słupcy pełni Pani Aneta Busse – inspektor ds. finansowo-księgowych
Podstawa prawna
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Słupcy;
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Powiatowy Inspektorat Weterynariiw Słupcy;
3. Monitorowanie działalności Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Słupcy w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Słupcy Aneta Busse
Adres do korespondencji: ul. Prusa 3, 62-400 Słupca
telefon: 63 2751983
e-mail: aneta.busse@piwslupca.pl
Publikacja dnia: 16.11.2020
Dokument z dnia: 16.11.2020
Dokument oglądany razy: 527